Blogg

Så, nu har jag skapat en blogg för att kunna dokumentera tiden av min viktminskning. Skriver tankar, mål, resultat och allt som det innebär att banta.. Jag går på ABC-dieten och är just nu inne på dag 5. Tycker inte det är några svårigheter och har inte fått ångest och humörssvängningar ännu, trots näringsbristen. Men det kommer förmodligen så småningom (tyvärr). Det är ju en av de jobbiga bieffekterna.. Kan ju berätta att jag bantade en del i våras oxå, det var då det hela började. När jag började banta vägda jag 62 kg och på några veckor gick jag ner till 56 kg. Slutade sen banta eftersom jag blev så fruktansvärt aggresiv, slogs och vart riktigt dum! Inte så någon skadade sig, men de fick rejält ont ibland när jag fick mina utbrott! Så arg kommer jag förmodligen snart bli igen. Men efter det började jag äta som vanligt igen och gick upp till 59 kg där jag stannade tills för ungefär en vecka sedan då jag började småbanta igen. Gick ner till 57,5 kg och för att fortsätta och inte fuska valde jag att börja på ABC-dieten där jag hade tydliga regler att följa, så att jag inte kan fuska! Hittils har de ju gått bra, och än är jag inte olycklig, bara lycklig över att se mig bli mindre! Väger mig var tionde dag, alltså dag 1, dag 10, dag 20 osv. Låt striden fortsätta!
Kan väll börja med att berätta mina mål och vart jag är nu!
NU
Längd: ca 172 cm
Vikt: 57,5 kg
BMI: 19,4

Målvikt: 50 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0