Dag 5: 100 kalorier [x]

Dag fem har gått utmärkt! Dock hängde sig min app där jag skriver upp kaloriintag och kaloriförbrukning, men har i alla fall fortfarande en del kvar att äta, men jag tar det säka före det osäkra om det skulle vara en felberäkning någonstans. Men enligt min app ligger jag på -25kacl, men som sagt, man vet ju aldrig.
Idag vart det tyvärr ett annat tråkigt besked, nämligen att min bästa kompis, som har gått på dieten tsm med mig fram tills nu bestämt sig för att hoppa av.. Hon tyckte det blev för jobbigt.. Nu skulle hon gå på någon diet utan kolhydrater istället, så hon kunde fortsätta äta som vanligt typ.. Själv tycker jag de dieterna tar alldeles för lång tid.. vill ha en snabb förändring, dessutom trivs jag bra med att äta lite. Blir proppmätt på en pytteportion (nu för tiden). Innan jag började banta kunde jag äta HUUUUR mycket som hells och jag skojjar inte.. Jag hettsåt väldigt mycket! Men inte nu inte! För nu ska jag bli smal!
Imorgon ska dagen gå på 200kacl. Blir förmodligen inga problem. Blir som vanligt ridning, och sedan ska jag försöka komma ut och springa, har inte gjort det veckan innan falsterbo..och det är några veckorsedan.. Tidigare sprang jag i princip varje dag, får ta tag i det där igen! Älskar ju att springa! Men nu ska jag kolla på Beck och njuta av känslan att bli smal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0