Dag 6: 200 kalorier [x]

Ja dagen är ju inte helt slut men kan lika bra sätta ett kryss, för måste fortfarande äta 125kacl och lär ju inte äta mer än det ändå, haha. Har inte varit några som hellst problem idag heller, lär bara vara svårt att äta de där sista kalorierna, har ingen aning om vad jag ska äta...suck* Jag är inte sugen alls på att äta.. Men får väll äta en grapefrukt senare ikväll. Tänker i alla fall ta en kopp Kaffe nu! MUMS!
Dagens kaloriförbränning har bestått av:
50 min ridning - 200kacl
1h 50min trädgårdsarbere (fast skrev bara i för 1h för at vara på den säkra sidan) - 300kacl
Dagens kalorintag:
200ml Kaffe - 2kacl
269 gram aburginegratäng - 573kacl
och förmodligen:
200ml Kaffe - 2kacl
Grapefrukt - 45kacl
Totalt intag: 622 - 500 = 122kacl


Får se om det blir något mer än det, men förmodligen inte, men det gör nog inte så mycket! Hoppas det går bra för er oxå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0