Dag 7: 300 kalorier [x]

Blev som jag sa, de ställde fram glass och sås till efterrätt.. Hade ingen möjlighet att slippe undan heller, så tog typ 100g och 3g av en utav såserna. Men klarade mig och ligger med 21kcal marginal till det som ska ätas idag. Så det var skönt. Maten bestod utav spagetti och köttfärsås, vart ändå bra, det kunde varit mycket värre! Skönt! Men blir ingen mer mat idag i alla fall! Men det behövs inte! Blir kanske en kopp Kaffe senare, dock. Dock känner jag mig mätt och hatar den känslan, den är förknippad till ångest, och klart jag har en del ångest utav den där glassen, det är ju inte nyttigt över huvud taget!
Dagens kalorintag:
207g vattenmelon - 62kcal
200ml kaffe - 2kcal
ca 200g spagetti (tror inte det var riktigt så mycket, men vill vara säker) - 314kcal
100g köttfärsås (samma här och resten utav middagen och efterätten) - 110kcal
100g sallad - 15kcal
3g olivolja - 25kcal
100g glass - 201kcal
3g nötkrämsås - 10kcal

Kaloriförbrukning:
1h trädgårdsarbete (vart egentligen 1h och 40min, men ja, vill vara säker) - 300kcal
40min ridning - 160kcal

Totalt: 739 - 460 = 279kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0