Hjälp

Pappa ringde innan och han ville att jag skulle äta middag hos dem ikväll.. Hade ingen ursäkt till att inte göra det, så nu måste jag äta kvällsmat där.. Och det värsta är att de oftast serverar efterrätt efter maten.. Och jag har inte råd att äta det! Hoppas verkligen det inte blir någon sådan.. Om de blir det så får jag väll ta jättelite och om jag kommer över kalorinivån så får jag väll ut och springa när jag kommer hem. För en positiv sak är ju att jag kan ta med mig träningskläderna hit sen.. Så kan jag börja springa igen!
Men hoppas verkligen att de inte serverar allt för kaloririk mat, pallar inte det! Tänker i alla fall inte äta mycket av den.. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0