Känner mig så tjock :(

Fast att jag föler den här dieten så känner jag mig ändå så fet.. Som om jag inte går ner alls, tänk om jag inte har gått ner något! Vill bara ställa mig på vägen och kontollera, men NEJ! Jag får inte väga mig förren söndag morgon! Väger mig alltid på morgonarna för att det jag ätit inte ska väga nått! Men är jätteorolig att jag inte ska ha gått ner.. Vill verkligen att det ska fungera, hoppas att de gör de.. De säger ju att på 40 dagar ska man ha gått ner 9-10kg och då borde jag ju ha gått ner en del på 10 dagar, visst? Men tänk om det inte alls fungerar, tänk om min kropp inte vill gå ner och bara struntar i det! Det får inte vara så, det är inte så. Jag har gått ner, eller? Det lär jag få veta på söndag...så får se då. Om de inte funkar är de ju bara att göra något annat, fast tror på den här dieten, så håller mig till detta nu, det blir bäst så. Med riktigta regler!
Nu ska jag drick mitt kaffe och läsa lite till i en ana-blogg, sen ska jag kolla på Beck och äta min grapefrukt!
Älskar denna bilden, så smal och fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0