Dag 2: 500 kalorier []

Har inte varit så bra på att skriva här känner jag, men det är okej, visst, haha. Jag har i alla fall börjat seriöst på abc-dieten nu. Skönt. Sa ju att jag skulle börjat förra veckan men blev inte så, dock drog jag ner på maten i alla fall och trappade ner och jnu är jag ju pågång. När jag vägde mig förra veckan vägde jag 60,8 kg (!!!), och det var morgonvikten! Skulle vägt mig imorse men hann inte, för var tvungen att skynda iväg till stallet, eftersom hovslagaren skulle komma och ta bort gipset och slå på skon på hoven där hon varit skadad. Men vägde mig nyss, och det var efter jag hade ätit lunch och så, och då vägde jag 58,8 kg. Det är 2 kg ner! Och inte äns morgonvikten! Visst, det är waaaay to much, men det är en skön pepp att bara rasa så! Gott.
Igår var det 500 eller mindre som gällde och det klrade jag med god marginal, blir förmodligen desamma idag.
Intag (hitintills):
100g blåbärs yoghurt - 70kcl
Tonfisksallad - 170kcl
Sharon - 38kcl
Träning (hitintills):
15 min ridning (första efter miniskadan!) - 60kcl
Gång 70min - 408kcl
Sammanlagt
278kcl - 468kcl = -190


Som ni förstår så räknar jag dagarna som det sammanlagda, alltså får äta så mycket som det sammanlagda blir när man drar bort träningen. Det fungerar för mig och det trivs jag med, lättare att inga misstankar föds!
Men nu ska jag till körskolan! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0