Dag 3: 300 kalorier [x]

Då var ännu en dag avklarad! Har blivit erbjuden blåbärsmuffins, kakor, choklad både idag och igår, men har sagt nä och varit så duktig och motstått, fasten fettot inom mig skrikit och gråtit efter det! Haha! Har ju sagt att nyårslöftet är inget godis eller sånt, så det är ju lätt att slippa undan det hemme utan att någon undrar! Haha! Soft!
Igår gick i alla fall bra, försökte komma in här och blogga redan imorse men hade glömt vad de var för email-adress, så det blev inget förren jag kom hit till mamma igen, men det är väll ok? Haha, ja de e de ju, för det är ju min blogg! Haha!
Intag
100g yoghurt - 60kcl
Varma Koppen (Knorr-Kyckling) - 50kcl
100g stekt kyckling - 291 kcl (!)
200g Ungspotatis och rotfrukter - 170kcl
Dyonsenapssås - 45kcl
1dl julmust - 35kcl
100ml Kaffe - 1kcl
1/2 chokladpralin - 32kcl
Totalt: 684kcl
Har nog överdrivit en del, haha, men vill inte chansa! Pralinen blev jag nyss bjuden på och kunde inte säga nej för det är lixom lite speciell dag idag, vi har lite besökm och det va sån extra fin, så jag tog en, åt halva sen slängde jag den! Haha! tur att jag slängde den i alla fall! Kvällsmaten är också svår att trappa ner på, vi sitter lixom där gemensamt och de är vana vid att jag äter sjukt mycket! Så får trappa ner succesivt på det, och fram tills dess helt enkelt äta så lite som möjligt under dagen och ut och gå och träna och sånt. Det löser sig!
Träning
Promenad 60min - 354kcl
Ridning 20min - 80kcl
Totalt: 434kcl


Sammanlagt: 684kcl - 434kcl = 250kcl
Har ju fortfarande 50kcl kvar, men brukar säga att när det är som idag 300 kcl, då kan jag ligga mellan 250-350kcl, och när det är 200kcl ligger jag mellan 150-250kcl osv. Det eftersom det är ju ganska svårt att pricka in exakt, så då tycker jag det är bättre. Så idag behöver jag inte äta något mer, men kan hända att jag tar något äpple eller något senare ikväll, vi får se!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0