day 01: your stats and goal weights

Just nu:
Vikt: 57,2 kg
Längd: ca. 170
BMI: 19,3

Mål:
Vikt: 49 kg
BMI: 16,6


Idag börjar jag inte förrens 11.00 men ska ta bussen nu snart! Har varit ute och sprungit nu i morse, härligt! Har typ ingen kondis nu, men det ska bättras på och bli lika bra och bättre än förra året! Så ska jag bli skinny dessutom!
P.S. slutade på ABC, eftersom det är i princip omöjligt så länge man bor hemma, vet aldrig vad jag får för mat på kvällen och kan inte planera mitt matintag, och då blir det jättesvårt. Men får göra det när jag är ensam hemma längre perioder!



// SizeNone

Kommentarer
Postat av: shrink me

Hej, kul att en till är med på 30-day challenge, jag gjorde också ABC men kom till samma slutsats, det skulle funka om jag var ensam när ingen håller koll..

2012-01-12 @ 15:33:11
URL: http://shrinkmenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0