Nya tag!

Senaste tiden har gått skit rent ut sagt, både med bloggandet och med mat och träning. Skäms över mig sälv! har jag ingen kontroll eller... fruktansvärt..
MEN nu blir det nya tag, så idag tog jag tag i det ordentligt. Börjar ju inte förren elva, så jag har varit ute och sprungit och ska cykla till skolan istället för bussen. På söndag sätter jag igång med ABC-dieten igen. Fredag och lördag kommer bli lite kämpigt då jag ska till en kompis på fredag och vi ska äta typ chokladfondy.. Fast tänker bara smaka typ, och bara utav frukten! Sen på lördag tar min mamma examen i en utbildning hon gått, så då skulle jag ut med en del av mina släktningar och äta på restuirang!
Men sen på sönad kör vi! Måste verkligen kämpa och försöka trots att jag inte är säker på vad jag får för mat på kvällen, men jag SKA klara det! Jag MÅSTE gå ner i vikt! Kan inte sitta här och va så fet! Usch Usch Usch!
Matintag hittintills.
100g lättyoghurt
Träning hittintills
Joggning 20 min (vet att det är lite men jag har ingen kondis längre, så måste jobba upp den!)
Gång 30 min (gick från pappa till mamma för att hämta cykeln)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0